Regulamin
Regulamin korzystania z Platformy Edukacyjnej
§ 1 Postanowienia wstępne
-
Regulamin określa warunki korzystania z Platformy Edukacyjnej uruchomionej pod adresem ...eplatforma.edu.pl.
-
Warunkiem koniecznym do korzystania z Platformy Edukacyjnej, w tym do założenia Konta, jest akceptacja ... postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 2 Definicje
-
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie korzystania z Platformy Edukacyjnej mają następujące znaczenia:
Administrator danych osobowych – Collegium Reginae Hedvigis;
Administrator merytoryczny – Collegium Reginae Hedvigis - podmiot zarządzający Platformą od strony merytorycznej;
Administrator techniczny – Collegium Reginae Hedvigis - podmiot zarządzający Platformą od strony technicznej;
Hasło – ustalony przez Administratora ciąg znaków, wymagany w procesie uwierzytelnienia w celu korzystania z Platformy;
Materiały –materiały edukacyjne, umożliwiające uczenie się i nauczanie, udostępnione na Platformie, mogące zawierać interaktywną treść merytoryczną i zasoby multimedialne (np. film, nagranie audio, wywiad, prezentacja multimedialna, galeria zdjęć itp.);
Platforma – Platforma Edukacyjna dostępna pod adresem eplatforma.edu.pl, składająca się z modułu opisanego w §3 pkt1 poniżej;
Podmiot prowadzący Platformę – Collegium Reginae Hedvigis;
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin korzystania z Platformy Edukacyjnej;
Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z funkcjonalności Platformy niewymagających rejestracji;
funkcjonalności Platformy, o których mowa w §3 pkt 1 Regulaminu.
§ 3 Ogólne zasady korzystania z Platformy
-
Platforma składa się z modułu o nazwie: Platforma Edukacyjna – portal informacyjny udostępniony za pośrednictwem przeglądarki internetowej, umożliwiająca dostęp do Materiałów zamieszczonych na Platformie przez Podmiot prowadzący Platformę.
-
Moduł Platforma jest dostępna dla Użytkowników.
-
Materiały udostępniane na Platformie mają służyć wyłącznie do celów edukacyjnych i informacyjnych.
-
Materiały w module, o którym mowa w §3 pkt 1 Regulaminu udostępnia Podmiot prowadzący Platformę.
-
Korzystając z Platformy Użytkownik wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.
-
Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Platformy zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz niniejszym regulaminem, w szczególności zobowiązuje się do niepodejmowania jakichkolwiek działań na szkodę Podmiotu prowadzącego Platformę oraz innych Użytkowników.
-
Prawa i obowiązki Użytkownika nie mogą być przeniesione na osobę trzecią.
-
Podmiot prowadzący Platformę zastrzega sobie prawo do jednostronnego decydowania o zawartości Platformy, w tym blokowania lub usuwania zamieszczanych na Platformie Materiałów w przypadku naruszenia Regulaminu lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
-
Podmiot prowadzący Platformę i Administrator techniczny zastrzega sobie prawo wstrzymania lub zaprzestania świadczenia usług dostępnych na Platformie bez wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie. Użytkownikowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
§ 4 Zasady korzystania z Platformy przez Użytkownika
-
Korzystanie z Platformy dokonywane jest poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej eplatforma.edu.pl.
-
W formularzu Użytkownik podaje adres email, na który otrzyma hasło umożliwiające dostęp do materiałów zamieszczonych na stronie internetowej.
-
Użytkownik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i akceptuje postanowienia Regulaminu.
-
Użytkownik zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych danych kontaktowych.
§ 5 Odpowiedzialność Podmiotu prowadzącego Platformę, Administratora technicznego oraz Administratora merytorycznego
-
Podmiot prowadzący Platformę nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Użytkownika, ani szkody z nich wynikające.
-
Podmiot prowadzący Platformę, Administrator techniczny oraz Administrator merytoryczny nie ponoszą odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Platformy, w szczególności wywołane siłą wyższą, awarią sprzętu lub wadliwym oprogramowaniem.
-
Podmiot prowadzący Platformę, Administrator techniczny oraz Administrator merytoryczny nie ponoszą odpowiedzialności za czasową niedostępność Platformy, w szczególności wynikającą z dokonywania zmian i ulepszeń Platformy.
-
Podmiot prowadzący Platformę, Administrator techniczny oraz Administrator merytoryczny zobowiązują się zastosować środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
-
Podmiot prowadzący Platformę, Administrator techniczny oraz Administrator merytoryczny zobowiązują się zabezpieczyć dane osobowe przed ich przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, modyfikacją, udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
§ 6 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest Collegium Reginae Hedvigis, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Żegiestowskiej32/5.
-
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się przesyłając zapytania
na adres administratora lub poprzez e-mail akademia@hedvigis.pl. -
Administrator danych osobowych dokonuje przetwarzania danych osobowych Użytkownika na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda osoby) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),w celu wspierania rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. -
Zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez Collegium Reginae Hedvigis - w zakresie obsługi informatycznej oraz merytorycznej.
-
Podane dane osobowe będą przetwarzane przez okres korzystania przez Użytkownika z Platformy oraz nie dłużej, niż do zakończenia funkcjonowania Platformy.
-
Użytkownik ma prawo dostępu do przetwarzanych jego danych osobowych, otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia do innego administratora, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem ich przetwarzanie.
-
Podane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, nie są podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym opartego na profilowaniu.
-
Podanie danych osobowych nie stanowi obowiązku prawnego ale bez ich podania nie ma możliwości skorzystania z funkcjonalności Platformy, o których mowa w §3 pkt 1 Regulaminu.
-
Użytkownik może wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez odznaczenie odpowiedniej opcji znajdującej się w ustawieniach Konta. Po wycofaniu zgody Użytkownik traci dostęp do modułów Platformy. Nie wpływa to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego przed jej wycofaniem.
§ 7 Postanowienia Końcowe
-
Regulamin dostępny jest pod adresem strony internetowej https://www.eplatforma.edu.pl/regulamin.
-
Podmiot prowadzący Platformę zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują z chwilą opublikowania ich na stronie: https://www.eplatforma.edu.pl/regulamin.
-
Administrator techniczny nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Użytkownika oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Użytkownika.
-
Wszelkie spory powstałe w związku z funkcjonowaniem Platformy rozstrzygać będzie Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Podmiotu prowadzącego Platformę.