top of page
Edukacja klasyczna
Wychowanie personalistyczne
Kształtowanie charakteru
Use tab to navigate through the menu items.
Filary klasycznej kultury
Prawda - Dobro - Piękno
Wróć
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
23:13
Piękno twórczości - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
31:14
Dobro, rozwój moralny i kształtowanie charakteru - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
26:46
Człowiek jako osoba: godność, tożsamość, sumienie - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
38:17
Wychowanie personalistyczne - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
24:43
Prawda, kształtowanie umysłu - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
33:22
Współczesna destrukcja kultury - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
32:38
Profilaktyka w szkole, ochrona zdrowia psychicznego - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
30:04
Kultura życia: podmiot i cel kultury - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
28:31
Personalistyczna koncepcja szkoły - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
26:24
Kształtowanie umysłu młodego człowieka - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
23:51
Formowanie sumienia i rozwój życia moralnego - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
24:26
Wdrażanie do życia społecznego - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
27:41
Niektóre zaburzenia osobowości - edukacja i terapia - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
29:56
Rozwój moralny wymaga kształcenia charakteru, sumienia, uczuć - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
25:40
Jakie warunki są niezbędne do rozwoju osobowego? - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
27:56
Czy podziw i zachwyt w samowychowaniu jest pożądany czy niezbędny? - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
29:07
Jakie postawy wiążą się ze wspieraniem rozwoju osobowego? - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
29:16
Płytki umysł - lenistwo i depresja - dr Iwona Roszkiewicz
Odtwórz Wideo
Odtwórz Wideo
29:40
Potrzebne Światła - dr Iwona Roszkiewicz
bottom of page